مجموعه تفریحی توریستی مصلی سامن افتتاح شد

همزمان با ششمین روز از هفته دولت، فاز نخست مجموعه تفریحی و توریستی مصلی شهر سامن با اعتبار ۹۱ میلیارد ریال با حضور فرماندار ویژه ملایر، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میراث‌آریا، شهاب‌الدین تقوی در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های سامن اظهار کرد: همزمان با هفته دولت پنج پروژه در این شهر با اعتبار یک‌هزار و ۲۱۲ میلیارد ریال بهره‌برداری و عملیات اجرایی یک پروژه آغاز شد.

شهردار سامن افزود: مجموعه تفریحی و توریستی تپه مصلی سامن بعد از یک دوره رونق، متروکه شد که در این دوره تلاش کردیم این فضای تفریحی دوباره برای حضور مردم احیا شود.

او اضافه کرد: در همین راستا با ورود پیکر یک شهید گمنام در مجموعه تفریحی تپه مصلی، عملیات عمرانی این فضا از حدود ۲ سال پیش با هدف ایجاد یک محیط امن فرهنگی و ورزشی آغاز و فاز نخست این مجموعه امروز افتتاح شد.

شهردار سامن ادامه داد: در کنار این مجموعه یک سالن آمفی‌تئاتر روباز با ظرفیت ۶ هزار نفر و یک زمین چمن مصنوعی نیز آماده شده و بیش از ۵۰۰ نفر شبانه از این مجموعه استفاده می‌کنند.

تقوی با بیان اینکه مسیر ۸۵۰ متری برای پیاده‌روی خانواده‌ها در این مجموعه تفریحی ایجاد شده،  افزود: آبشار تپه مصلی با حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و زمین چمن مصنوعی نیز در حال آماده‌سازی است.

او یادآور شد: از دیگر طرح‌هایی که در مجموعه تفریحی و توریستی مصلی پیش‌بینی شده، ایجاد بک فضای استاندارد برای اسب‌دوانی است که سامن پایلوت غرب کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060700474
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha